Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

1. Mikor érkezik meg a csomagom?
Csomagja érkezésének pontos idejét a GLS futárszolgálattal tudja egyeztetni a csomagszám alapján, amit feladás után e-mailben továbbítunk Önnek.

A futárszolgálatnak történő átadást követően rendelését egyszerűen és könnyen nyomon követheti a GLS csomagkövető rendszerében: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

2. Hogyan fizethetek a futárnál?
A GLS futárnál csak készpénzes fizetésre van lehetőség, bankkártyás fizetés nem választható.

3. Hol vehetem át személyesen a csomagomat?
Személyes átvételére a MOMERT márkaboltban van lehetőség a nyitva tartás ideje alatt, ahol készpénzzel és bankkártyával (VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro, JCB) is fizethet.

Cím: 2400 Dunaújváros, Papírgyári út 12-14.
Nyitva tartás: H-Cs: 800–1200, 1230–1500; P: 800–1200, 1230–1400; Sz-V: ZÁRVA

4. Mi a teendő, ha a termék szervizelésre szorul?
A garanciaidőn belüli javítást kizárólag a saját, MOMERT márkaszervizünkben végeztetheti el.
Önnek annyi a dolga, hogy visszajuttassa hozzánk a terméket postai úton, vagy személyesen (munkaidőben), a vásárlást és a garanciát igazoló dokumentumokkal.
A beérkezett hibás terméket szervizünkben leellenőrizzük és megjavítjuk vagy kicseréljük.

Cím: 2400 Dunaújváros, Papírgyári út 12-14.
Munkaidő: H-Cs: 700–1200, 1230–1600; P: 800–1200, 1230–1430

5. Hogyan gyakorolhatom az elállási jogomat?
Az elállási jog az átvétel napjától számított 14 napon belül érvényesíthető.
A linkre kattintva töltse le az Elállási/Felmondási nyilatkozatot, majd kitöltve küldje vissza a momertshop@momert.hu e-mailcímre, vagy juttassa el hozzánk postai úton, vagy személyesen (munkaidőben), a termékkel és a vásárlást igazoló dokumentumokkal együtt.
A termék visszaküldési költségén kívül az elállás kapcsán a Vásárlót semmilyen más költség nem terheli.

Cím: 2400 Dunaújváros, Papírgyári út 12-14.
Munkaidő: H-Cs: 700–1200, 1230–1600; P: 800–1200, 1230–1430

6. Mennyi időn belül és milyen módon térítik vissza a termék árát?
Amint a termék visszaérkezik hozzánk kollégáink leellenőrzik.
Ha a termék állapotát minden szempontból megfelelőnek találják, akkor sztornózzuk a számlát és banki átutalással juttatjuk vissza Önnek a vételárat.